Hello 2020 x44

  Megtekintés 41,188

WesleyW

6 hónapja

=================================================
👕 Buy some clothes! 👇
Get Memes Apparel here: bit.ly/WesleyWMemesMerch
Get Hip-hop Apparel here: bit.ly/WesleyWHiphopMerch
Use code meme for an Extra 5% discount ($49+)!
Use code memes for an Extra 10% discount ($99+)!
=================================================
Comment Down Bellow Ur Favourite Part !
Follow My SocialMedia :
wesleywijayaa

Megjegyzés
ImReal
ImReal 4 hónapja
3:56 can somebody give me the original please?
Adimas Satria
Adimas Satria 4 hónapja
1:43 da best moment
ً ً
ً ً 4 hónapja
Plz tell me the name of the music in 1:07 plzzzzz
yuri guerri
yuri guerri 5 hónapja
0:34 song pls
CORBACK BRAWL
CORBACK BRAWL 6 hónapja
3:35 что за трек?
Vlad K
Vlad K 5 hónapja
Darude - Sandstorm or Pumped up kicks
Zohir Dani
Zohir Dani 6 hónapja
😂😂😂😂😂
Mazi Mazi
Mazi Mazi 6 hónapja
3:56 music?PLZ
Drawinoff f
Drawinoff f 6 hónapja
1:37 captain america 😂😂😂😂
Berticus
Berticus 5 hónapja
70 nice pfp
Sardi Sampit
Sardi Sampit 6 hónapja
I am gay :v
Ueslei Soares Raasch
Ueslei Soares Raasch 6 hónapja
2:43 The best 😅
the cool guy
the cool guy 6 hónapja
0:33 I’m need this legend bit
Rustem Feteliyev
Rustem Feteliyev 6 hónapja
End part Lol :)
Herlambang Priyambada
Herlambang Priyambada 6 hónapja
*Me When WeslyW Upload : "Well It's Time To See What News From Him"
TikTok Videos
TikTok Videos 6 hónapja
⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀.          ⠀⠀⠀✦ ⠀ ⠀              ⠀⠀⠀⠀⠀* ⠀⠀⠀.          . ⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀✦⠀⠀⠀ ⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀ ⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀☄️ ⠀ ⠀⠀⠀⠀⠀⠀.             .   ゚ .             .                ✦      ,       . ⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀☀️       *           . .             .   ✦⠀       ,         *      ⠀    ⠀  , ⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀.        ⠀   ⠀.    ˚   ⠀ ⠀    ,      .              .       *⠀  ⠀       ⠀✦⠀                    .     .    .   ⠀🌕            .        🚀    ˚        ゚     .  .⠀  🌎⠀‍⠀‍⠀‍⠀‍⠀‍⠀‍⠀‍⠀‍⠀‍⠀‍⠀,    *  ⠀.      .          ⠀✦  ˚              * .⠀           .        .      ✦⠀       ,      🛸 ⠀
Takashi YT
Takashi YT 6 hónapja
What is the music name in 1:07 plzzzz telll meeee
Шумен Каменов
Шумен Каменов 6 hónapja
Am takin a shit
Apostol Dimov
Apostol Dimov 6 hónapja
This Was 100% Shit !
unusual
unusual 6 hónapja
Agree I didn't laugh once
dex
dex 6 hónapja
1:43 omg XD
Priyansh Gupta
Priyansh Gupta 6 hónapja
hupost.info/chat/mXmfk4uOc86XmMY/vide This can be good meme
yeah
yeah 6 hónapja
3:00 music????????
Paweł Małek
Paweł Małek 6 hónapja
HRN - You killing me inside
Caique Ortiz
Caique Ortiz 6 hónapja
wheres the original video from 2:57?
Gpischer
Gpischer 6 hónapja
nice tictoc steal everithing is vrom tic toc
Putu Reyvan
Putu Reyvan 6 hónapja
Where's the gt content?
PUNISHERMARKO
PUNISHERMARKO 6 hónapja
here we go again 1:29 :D
Nezekhi
Nezekhi 6 hónapja
0:34 music???
Martin Nowacki
Martin Nowacki 6 hónapja
1:21 film name?
ARYENDU
ARYENDU 6 hónapja
Scary movie... But I don't remember which part.
Luca Bucher
Luca Bucher 6 hónapja
Song at the end?
Foluso Oyebanjo
Foluso Oyebanjo 6 hónapja
Whats the first clip about?? 😂
Aruna A
Aruna A 6 hónapja
Please someone share d music at 0:34
JHOAN FF free fire
JHOAN FF free fire 6 hónapja
Hola
Four Life`s
Four Life`s 6 hónapja
1:42 hahaha hahahaha haha
SAFT_ SAFT
SAFT_ SAFT 6 hónapja
Why not 10min?
Ye Yint Soe
Ye Yint Soe 6 hónapja
Wow
CreamPup
CreamPup 6 hónapja
1:43 Good Student :) XD
Fcku
Fcku 6 hónapja
2.44 what kind of song is this?
ASTRALart ._./
ASTRALart ._./ 6 hónapja
there's so much garbage on coub that its rare to find good stuff... im happy that u somehow find them
axtimwalde
axtimwalde 6 hónapja
3:46 music pls
Samad Khan
Samad Khan 6 hónapja
darude sandstorm
axtimwalde
axtimwalde 6 hónapja
@Dániel Horváth thx for you help
Dániel Horváth
Dániel Horváth 6 hónapja
axtimwalde Brooks-If only i could
ALMA GORO
ALMA GORO 6 hónapja
02:23 ... years later , I found , this voice is from Metal Gear Solid : Phantom Pain ( Game )
Wizapw GT
Wizapw GT 6 hónapja
Sorry for this but ure famous only cuz of PeterW??? Just asking man!
plane man
plane man 6 hónapja
Chef AQUA aaa gt content a trash game
Chef AQUA
Chef AQUA 6 hónapja
What?
Chef AQUA
Chef AQUA 6 hónapja
Y
GegPlayZ
GegPlayZ 6 hónapja
Ofc lol
Hayriye Şahin
Hayriye Şahin 6 hónapja
0:25 besstt 😅😅👍🐶
CARROTEK 2005
CARROTEK 2005 6 hónapja
BRUH
M FEZR
M FEZR 6 hónapja
Woi main gt
Cookie Game Ru
Cookie Game Ru 6 hónapja
залайкайте коммент, пусть думают что здесь что-то смешное:)
URFALI RAKUN
URFALI RAKUN 6 hónapja
2:55 RIP
ShaoBox 20
ShaoBox 20 6 hónapja
@plane man What?
Mouse Bang Nopal
Mouse Bang Nopal 6 hónapja
As
plane man
plane man 6 hónapja
sa
ShaoBox 20
ShaoBox 20 6 hónapja
Very funny 😂👌
Ravi Jalandra
Ravi Jalandra 6 hónapja
You are late
cheesecake
cheesecake 6 hónapja
Nice
Majcl Black
Majcl Black 6 hónapja
First and thx for, your videos
Its Twist
Its Twist 6 hónapja
Dang early squad everyone? Here?
Sarah Idemudia
Sarah Idemudia 6 hónapja
A day late
Rivaldo Agung Sulu'
Rivaldo Agung Sulu' 6 hónapja
Wow iphone
AndroFX
AndroFX 6 hónapja
Every time one of these come out I look forward to watching them
Ane Depa
Ane Depa 6 hónapja
@ASRIEL DREMURR peterw and wesley are the best brother
ASRIEL DREMURR
ASRIEL DREMURR 6 hónapja
i miss old wesley :( he posted growtopia videos
Lo. PoeS
Lo. PoeS 6 hónapja
Cause this meme are just too good 😂
CDA LP
CDA LP 6 hónapja
Same^^
Loock
Loock 6 hónapja
good video bro :D
Anders Pongpan Hitland
Anders Pongpan Hitland 6 hónapja
First
males nulis nama
males nulis nama 6 hónapja
Ok
URFALI RAKUN
URFALI RAKUN 6 hónapja
everyone: 2020 is the worst year ever Wesleyw fans: why? We are getting Fed with content
Memedion
Memedion 6 hónapja
i also started providing free memes to the public so i can smooth this ride called 2020.I am pretty crappy tho.
adel amim
adel amim 6 hónapja
every single year is worst here
thatdumb_bac0n
thatdumb_bac0n 6 hónapja
EFKAR DURAĞI until a massive frisking meteor hits the earth 😂
Its Twist
Its Twist 6 hónapja
Bruh
AC/DC - Realize (Official Video)
3:39
acdcVEVO
Megtekintés 1,4 M
10 FUNNIEST MOMENTS IN MMA AND BOXING
8:09
Trend Wave
Megtekintés 10 M
AC/DC - Realize (Official Video)
3:39
acdcVEVO
Megtekintés 1,4 M
10 FUNNIEST MOMENTS IN MMA AND BOXING
8:09
Trend Wave
Megtekintés 10 M
COMING TO AMERICA 2 Official Trailer (2021)
2:01
Movie Trailers Source
Megtekintés 3 M
Bödőcs: 2020
9:05
Bödőcs Tibor
Megtekintés 782 E
Home Alone "HELLO" in different languages
3:35
Svyatozar in different languages
Megtekintés 752 E
Try Not To Laugh Challenge #61
18:32
Smosh Pit
Megtekintés 807 E
Vegyen fel maszkot
7:28
Ferenc József Varga
Megtekintés 64 E